Mittwoch, 18. August 2010

Ozeszkurwajapierdole

Nie myslam, ze jest az tak zle.
Przysiegam, ze nie nie wiedzialam.
Znalazlam w zakurzonych katkach laptopa zdjecia, powiedzmy na to, ze sprzed JAKIEGOS czasu, wcale nie tak dawnego. Zobaczylam siebie, i po prostu mnie wmurowalo. Wygrzebalam z najglebszego dna szafy jeansy, ktore mialam tam na sobie... Nigdy, przenigdy w zyciu jeszcze czegos takiego nie doswiadczylam. Nie bylam ich w stanie wciagnac nawet na dupe. Utknely na udach.

O kurwa

Zalamalam sie. Ale nie ze tak troche, na calej lini.
Jak ja moglam do tego doprowadzic ?!

Przemilcze po prostu bo jest mi wstyd za sama siebie.

Ozeszkurwajapierdole

4 Kommentare:

  1. A tam wstyd! Starzejemy sie, no;)))
    Ale ja tez sie musze wziac. We wrzesniu zaczynam od kopenhaskiej.

    AntwortenLöschen
  2. Ehhh, tam to musi byc cos w powietrzu, ostatnio nawet mi sie przyrombalo ...
    Tak wszio pasuje ale po wadze widac ze :o
    Ale najwazniejsze ze sie dobze czuje czlowiek ;) :))))

    AntwortenLöschen
  3. Kochana, nie łam się! W pewnym wieku metabolizm się zesrywa i tyle. Athi ma rację. Czy Ty myślisz, że ja przytyłam tylko od rzucenia fajek? Y-y!

    AntwortenLöschen
  4. @Athi: nieee, ja nie chce ! Nie chce naprawde nie nie nie nie ! Ok ? :-)
    A tkich radykalnych diet to juz w ogole nie umim. Bo ja w ogole nie lubie jak mi ktos cos narzuca, a juz najbardziej jak chodzi o zarcie :-D

    @Diesel: nie niestety... przy siedzacym trybie zycia idzie b.szybko.
    Tylko ze ja sie wlasnie dobrze nie szuje !

    @KRD: Ale ja tak nie chce. Ni i juz. *TUPIE NUZKOM*

    AntwortenLöschen