Dienstag, 17. August 2010

Bad ALL Day

Mam dzisiaj Bad All Day.
Macie czasem tez tak?
Niby wygladam normalnie,ale czuje sie jak w przebraniu, nic nie pasuje, i nie lezy dobrze, chociaz sa to tylko jeansy, czarna podkoszulka i czerny sweterek na guziczki. Wygladam tlusto, to chyba jasne. Normalnie nie poznaje siebie. Nienawidzekurrrrwategolustra. Wygrzebalam jakies dawno nie chodzone buty z szafy i zapomnialam, ze po dwoch latach noszenia sa dalej twarde i obcieraja wykurewnie. Wlosy stercza kazde w swoja strone (oczywiscie pomimo tego, ze sa spiete), a jak wychodzilam z domu to wygladaly calkiem znosnie. Zlamaly mi sie juz TRZY paznokcie, chyba od nic nierobienia. Brakuje jeszcze tego zeby mi pryszcz na srodku nosa wykoczyl, albo na brodzie, taki wielki podskorny gnoj, bylabym wniebowzieta.
Nawet szalik mi sie nie uklada !

Niby mialo byc odchudzanie od wczoraj. Super, caly dzien sie swietnie trzymalam, zjadlam pol tony marchewek, wypilam kefir, i bylo ok. Przyszlam do domu i zostalam namowiona na ostatni-dzien-posiedz-z-nami-i-pograj-w-scrable. Oczywiscie przy akompaniamencie eko wina, chipsow i pizzy. Wiec sie odchudzam od dzisiaj rana. Zjadlam mala bulunie z chuda szynka, wypilam maslanke i goracy kubek . Jak na poczatek chyba nie jest zle, nie bede sie przeca glodzic.

Odwiedziny sie dzisiaj zmywaja, czyli wreszcie mam chalupe dla siebie, i od rana mysle o tym, zeby sie polozyc w swoim lozku. Jestem zmeczona jak pies i potrzebuje spokoju i jszcze raz spokoju. Wychodze z domu o siodmej pietnascie, wracam krotko przed osiemnasta i ostatnie na co mam ochote to goscie w dom. Bardzo by sie tez przydal durny serial wieczorem, wiecej mi naprawde nie trzeba. No dobra, moze jeszcze jakiejs dobrej herbaty. Z kapka soku malinowego ?

A tak na marginesie to sie zastanawiam, czy nie odswiezyc zwyklach nudnych sweterkow jakimis fajnymi guzikami....

5 Kommentare:

  1. Ty niby wyglądasz tłusto - a cóz ja mam powiedziec?25 kg na plus nie sadzilam ze to mozliwe. No coz, czeka mnie wielkie odchudzanie, bo przeciez musze umiec ubrac buty.ble.
    Ale tak jak napisałas głodzenie sie nie ma wiekszego sensu - mniej jesc i moze cos pocwiczyc?:)
    A jaki dziś nastrój mamy?

    AntwortenLöschen
  2. a co do imion - to chodziło o wybranie imienia dla dziecka, którego płeć na 100% pokaże się po porodzie, toteż trzeba było wybrać żeńskie i męskie z przewagą na męskie ;)

    (mam nadzieję, że nie wkurza Cię, że raz używam polskich znaków, a raz nie :))

    AntwortenLöschen
  3. @ Lite: a skad wiesz, nie wiesz przeciez jak wygladam :-P
    Ale kochana, Ty jestes w ciazy ! A ja nie :-P i masz prawo przytyc ile wlezie :-)

    No wlasnie dlatego pytalam, jakie imiona wybraliscie :-)
    Nie chcesz wiedziec wczesniej czy dziewczynka czy chlopak bedzie ?

    AntwortenLöschen
  4. Kredi:
    Tuninguj sweterki guzikami, jestem za! I nie jesteś tłusta, ja jestem tłusta. Jestem tłusta i zajebiście szczęśliwa, o!

    AntwortenLöschen
  5. @Kredi: ciekawe gdzie Ty jestes tlusta ?? heee?? chgab wlosy masz tluste, heheh :-D
    A ja jestem tlusta i zajebiscie NIEszczesliwa :-)

    AntwortenLöschen