Donnerstag, 12. August 2010

Chude nogi

Niby mam normalne nogi. Zalezy od punktu widzenia. Dla mnie chwilowo sa jak salcesony.
Zawsze bylam chuda, nie szczupla, tylko wlasnie chuda, do czasu jak zaczelam pracowac tu gdzie teraz pracuje objetosc moich ud, tylka i brzucha ZNACZNIE sie powiekszyla.
Byl taki moment, kiedy mieszkalam jeszcze w gorskiej wiosce, ze mialam spora niedowage i i tak myslalam, ze jestem za gruba, wiec jak mozna sie domyslic temat wagi jest u mnie bardzo ''delikatny''. W kwietniu zapisalam sie na fitness, ale juz prawie od miesiac nie bylam, najpierw byl chlop w szpitalu, potem upaly (a super drogie i nowoczesne studio nie ma klimy, sic!), potem wyjazd do Polski, a teraz odwiedziny, wiec mam jakas wymowke.
Ale mimo wszystko bylam delikatnie mowiac zawiedziona rezultatami trenowania. Trening ustawiony podemnie, dwa razy zmieniany, zeby osiagnac jak najlpesze rezultaty, a mimio wszystko nie bylam zadowolona. Pewnie dlatego tez troche zdemotywowana.
Nie jestem i nie bede fanka zadnych restrykcyjnych debilnych diet, gdzie je sie tylko mieso, tylko zupe z kapusty itp. Zdrowe, wywazone odzywianie to cos dla mnie. I tak wlasnie jem. Jasne, czasem pozwole sobie na wiecej bialego pieczywa, czasem na cos slodkiego, czasm na chipsy i czesto i lampke wina, ale to sa na boga NORMALNE ilosci, a ja przestaje sie miescic w swoje jeansy.
Jak mozna efektywnie schudnac, jezeli kocha sie jesc, jest sie smakoszem, i oprocz watrobki i brukselki lubi sie wlasciwie wszystko ? Prawie mission impossible.

A ja chce miec znowu chude nogi. Koniecznie.
Takie jak mialam kiedys.

6 Kommentare:

  1. Ja tez...
    W oc´becnym miejscu pracy przytylam ponad 10 kilo... Ale ja sie nie dam :)

    AntwortenLöschen
  2. Ja mocno schudlam na diecie trennkost. je sie wlasciwie wszystko, ale nie laczy bialka z weglowodanami. Bylam zachwycona, choc czasem brakowalo mi kromala z szynka;)

    AntwortenLöschen
  3. He he he, do takiego gesundheitsfanatischeselbstmöredrstudio, ostatnio w nocy tesz tylko wpadlem,bo byl gdzies na industrialnym zapleczu i no qurcza musialo sie zachciec .... Wiec wpadam tam o 23 z czyms jeszcze i gerzecznie pytam przy barku pania ktora z kilkoma Koframi verbalizuje..
    Pozwolili wiec jak wrocilem zapytalem widzac co za mlecznoproszkowe soczki pija czy tesz zwykly napoj z wody , hopfen i malz maja....
    Bosheeee jak Kofry na mnie spojzaly, cisza sie zrobila ale dostalem....
    Ps. pani mi zdradzila ze jak dugo tutaj pracuje jeszcze browarka nie sprzedala bo prawdopodobnie nie zdrowy...

    AntwortenLöschen
  4. @May-Li
    Siedzisz tez 8 godzin na tylku przy kompie ? :-( Ja tez sie nei dam, ale jakos moja norma zostala przekroczona, i teraz nie moge NAPRAWDE na siebie patrzec :-/

    @Athi
    Jak dlugo ja stosowalas i ile schudlac, jezeli oczywiscie mozna wiedziec ? :-)

    @Diesel
    Hopfen w Fitneesstudio? :-))) Hahahah, juz sie domyslam jak na Ciebie patrzyli :-)))

    AntwortenLöschen
  5. Tarsis, trzy lata tak zylam, schudlam z 75 na 52, ale nie pamietam w jakim czasie, jakos chyba rok mi to zajelo. Potem nie tylam, jak to stosowalam. Ale naprawde trzeba uwazac, co z czym. Nawet napoje. Musisz znalezc tabele. jasne, ze czasem sobie pozwolilam na McDonald, ale naprawde bardzo rzadko. Gdyby co, wal na maila, napisze Ci co i jak z pamieci.

    AntwortenLöschen
  6. Lo matko, to Ty taka szprycha jestes?? :-P
    mi wystarczy 10 kg i bede mega szczesliwa. Obadalam ta tabele...hmmmm... musze sie jeszcze zastanowic :-)

    AntwortenLöschen