Donnerstag, 2. Februar 2012

.

Bardzo nie lubie jak ktos probuje mnie przeciagac na swoja strone.

Znajomosci, przyjaznie, zwiazki, z ludzmi ktorzy sie od siebie roznia sa o wiele ciekawsze i wcale nie trzeba miec wszystkich zainteresowan wspolnych, tych samych pogladow na rozne sprawy i byc zawsze jednego zdania.
Mozna korzystac, rozmawiac, wymieniac sie pogladami.
Roznie spedzac czas.

Boze, a ja jestem taka nudna, bo nie lubie chodzic na dyskoteki i chasac posrod spoconych ryczacych dwudziestek.
No nie bawi mnie to juz, i co ?
Dlatego nie zostalam zaproszona na urodziny jednej z kulezaneczek, co twierdzi, ze JA jestem jej bratnia wspaniala dusza ( ja przemilcze dyskretnie), bo i tak bym powiedziala, ze nie pojde !
No.
Ale nie omieszkala mnie poinforomowac, ze ona i osiem jej innych kolezanek beda sie bardzo dobrze bawic.

Kurwa, czy ja mam szesnascie lat zeby bawic sie w takie przedszkole ? :-)
Wiec usmiecham sie kacikami, i czekam co jeszcze dostane.
Przychodzi zdjecia zegarka (kopia mojego), i tekst do tego: ojejuniu, ale ladny zegareczek dostalam na urodzinki, zobacz posylam Ci zdejce, podba Ci sie ??

Hmmm...

Dlatego jak jestem nudziara bo nie bawia mnie tanie dyskoteki, to jeszcze na dodatek wychodze na dziwologa, bo nie lubie nastolatkowego szczebiotu, "tiu tiu tiutiu, hihihiihhih, a on powiedzial, a ja odpowiedzialam, a on powiedzial, a ja na to, hihihih, tiutiutiutiu"

I tak jak kiedys moze by mnie to troszku ubodlo, bo przeciez powinnam byc cool, tak teraz z rozbawieniem czekam na nowe watki.


A za trzy tygodnie odwiedza mnie dwie wspaniale kobiety, moje duchowe blizniaczki.
Bardzo za nimi tesknilam i bardzo, ale to bardzo sie ciesze !
I zapasy dobrego wina juz gromadze!

3 Kommentare:

  1. Dla jednych jestes pewnie nudziara,dla innych nie.Ja osobiscie wole nudziary :).Tez jestem z Bawarii,ale sniegu u mnie nie ma :)

    AntwortenLöschen
  2. O sniegu mialo byc pod innym wpisem :)

    AntwortenLöschen