Mittwoch, 1. September 2010

Rece opadaja

Scenka 1:

Dialog z kolezanka z pracy, Polka, ona zaczyna:
-Czesc Trasis, zamawilas cos kiedy sprzez internet?
-Yyyyyyy, no zalezy co masz na mysli, cos tam na pewno zamawialam..
-No na przyklad ciuchy
-Tak, zamawilam, niewiele, bo lubie dotknac i przymierzyc, ale cos tam zamawilam
-Acha, no bo ja nie wiem jak to sie robi, trzeba miec konto internetowe ?
-Yyyyyyy, konto internetowe ?
-No moje siostry jak cos zamawiaja, to wysylaja zawsze pieniadze z konta internetowego, a ja tego nie mam, i nie wiem jak to sie robi
(Ja do siebie : WTF ???)
-Jezeli cos zamawiasz, ''na rachunek'', to .... (tlamcze co i jak)
-Aaaa, dzieki, bo wiesz to zawsze ktos za mnie robil, moj byly chlopak bardzo lubil siedziec przy komputerze i wyszukiwac dla mnie ciuchy
-Yyyyyyy, Twoj chlopak wybieral Ci ubrania???
-No tak, mi bardzo zalezalo, zeby podobalo mu sie co nosze i zeby byl ze mnie zadowolony

Kurtyna

Scenka 2:

Mamy dwoch szefow, jeden jest chamem i prostakiem, nowobogackim, ktory lubi ponizac i deprymowac ludzi. Drugi jest podstarzalym plejbojem, ktory wyruchalby wszystko co tylko sie rusza, i wcale sie z tym nie kryje. Cala firma wie o co chodzi, dziwkarz, ktory wszedzie probuje. Gdyby rzecz dziala sie w Stanach, juz dawno zylby na ulicy, bo nie wyplacilby sie do konca zycia za ''wykorzystywanie seksualne'', sypie obscenicznymi tekstami, probuje dotykac itp.

-Tarsis, a wiesz co, szef mnie zaprosil na Oktoberfest, powiedzial, ze to bardzo wazne, ze beda wazni klienci, i moze mialabym ochote przyjsc. Jezeli nie mam dirndl'a (Bawarska sukienusia z mega dekoltem) to mi kupi. Ciekawe o co mu chodzi ?
-Yyyyyyyyyyyyy...

Kurtyna

9 Kommentare:

  1. Powiedz chociaż, że laska jest młoda - że np. nie ma jeszcze 20 lat ;)

    AntwortenLöschen
  2. @Lite: no pewnie ze mloda, i to jeszcze jaka mloda ! 26 lat ma idiotka ! :-)

    AntwortenLöschen
  3. to faktycznie ręce opadają...

    AntwortenLöschen
  4. Dobrze, że tylko ręce ;>
    Co by było jakby cycki opadły :p

    AntwortenLöschen
  5. Ja pierdole!!! No tak, ale ja w Stanach... ;/

    AntwortenLöschen
  6. kurcze czy w tym wieku juz mozna powiedziec "starosc nie radosc" ???? :D:D

    AntwortenLöschen
  7. Kochani, ja nie wiem co wy chcecie :-)
    Zobaczlibyscie slowo pisane w jej wykonaniu, to jest dopiero dramat :-)

    AntwortenLöschen
  8. Tarsis, ja sie czasem tylko dziwie, tylko czasem juz...

    AntwortenLöschen