Donnerstag, 9. September 2010

Sick and tired

Z gory uprzejmie uprzedzam, bede smecic i klac.

Mam przejebanie zly dzien. Wlasciwie to mam taki zly dzien juz od kilku dni jakby kogos interesowalo.
Odstawilam juz dluzszy czas temu moje pigulki szczescia, moze to dlatego, a moze tez dlatego ze ogolna mizera mnie po prostu dobija.
Wkurwiam sie dzisiaj niemilosiernie, najchetniej wszystkim zajebalabym w czambo.
Mam problemow tysiaspiecsetstodziewiecset.
Nie mam ochoty o nich pisac. A moze nie tyle, ze nie mam ochoty, ale sie wstydze i jest mi zle, ze mam takie problemy.
Wszystko wie tylko terapetka, nikt inny. Ale przytlacza mnie masa gowna, to chcialam powiedziec. Tak sie o pochwalic.

Ide po pracy do ruskiego sklepu. Jak tym razem nie bedzie polskiego piwa to sie powaznie wkurwie.
Poprosze Zywca na poprawe humoru i niekonczace sie ssanie w dolku !
Sofort !!!!

5 Kommentare:

  1. Jak tam? Mam nadzieję, że czekało na Ciebie schłodzone piwko :)

    AntwortenLöschen
  2. Zywca w Realu sie tesz dostanie :)))))

    AntwortenLöschen
  3. @ Lite:
    oczywiscie nie:-( dopiero w sobote sie napilam :-/

    @Diesel:
    u nas ni ma... juz szukalam :-)

    AntwortenLöschen
  4. matko kochana, nie ma zywca? Pffffffff!

    Wez se przylec do mnie na weekend. Co Ci zalezy?;>

    AntwortenLöschen
  5. @Athi:
    Ty lepiej uwazaj z tym zapraszaniem, bo jeszcze skorzystam :-))))))

    AntwortenLöschen